Πολιτική επιστροφής χρημάτων και προϊόντων
Στόχος μας είναι η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας και η απόλυτη ικανοποίησή σας. Στο πλαίσιο αυτό παρέχεται η δυνατότητα επιστροφής προϊόντων και αντικατάστασης τους ή επιστροφής των χρημάτων σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:
- Εάν το προϊόν που σας παραδόθηκε είναι ελαττωματικό ή εκ παραδρομής σας έχει αποσταλλεί λανθασμένη παραγγελία, στείλτε μας mail στο info@trilizastore.gr με τίτλο “Επιστροφή προϊόντος” και αναφέρετέ μας τον αριθμό παραγγελίας καθώς και το πρόβλημα που διαπιστώσατε. Εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν για την επιστροφή του προϊόντος, η οποία γίνεται με δική μας χρέωση και δεσμευόμαστε ότι θα αντικαταστήσουμε το προϊόν σας χωρίς καμία επιπλέον χρέωση. Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι δυνατό (πχ λόγω διαθεσιμότητας) ή δεν επιθυμείτε αντικατάστασή του θα προβούμε στην άμεση επιστροφή των χρημάτων σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να επιλέξετε κάποιο άλλο προϊόν η να σας πιστώσουμε το ποσό της αγοράς στον λογαριασμό σας.
- Εάν για οποιονδήποτε λόγο επιθυμείτε την επιστροφή του προϊόντος που παραλάβατε, αυτό μπορείτε να το κάνετε εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του με δικά σας έξοδα. Ακολουθήστε την ίδια διαδικασία όπως αναφέρεται παραπάνω για να μας ενημερώσετε. Αφού γίνει η παραλαβή του και επιβεβαιωθεί ότι τόσο το προϊόν όσο και η συσκευασία του έχουν παραμείνει άθικτα, θα προβούμε στην επιστροφή των χρημάτων σας ή εναλλακτικά στην αποστολή κάποιου άλλου προϊόντος, εφόσον το επιθυμείτε. Σε περίπτωση που δεν πληρούνται αυτές οι προϋποθέσεις, το προϊόν θα επιστρέφεται στον αποστολέα με δική του χρέωση.
Χρειάζεστε βοήθεια;
Για οποιαδήποτε απορία ή ερώτηση σχετικά με την επιστροφή προϊόντων και χρημάτων επικοινωνήστε μαζί μας στο info@trilizastore.gr.